Hodnocenie


zbozi.cz

aukro.cz

Odber noviniek

Máte záujem o zasielanie noviniek na Váš e-mail? Zaregistrujte sa!


Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Spoločnosti HSparts s.r.o.,

Reklamačný poriadok je platný od 1.1.2016 a riadi sa zákonom č.513 / 1991Sb. V platnom znení.

 

ČLÁNOK 1

Všeobecné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti predávajúceho - spoločnosti HSparts s.r.o. a kupujúceho podľa príslušných § 411 - 470 vyššie uvedeného zákona.
Predávajúci vystaví ku každému zakúpenému tovaru daňový doklad, ktorý bude obsahovať všetky potrebné údaje pre uplatnenie záruky, tj. Objednávacie číslo, názov tovaru, počet kusov, dátum plnenia, cenu a spôsob expedície tovaru.
Kupujúci prevzatím tovaru súhlasí s týmto "Reklamačným poriadkom", o čom bude informovaný písomne na vystavenej faktúre. Reklamačný poriadok je k dispozícii na adrese sídla spoločnosti, prípadne na stránkach spoločnosti www.hsparts.cz.


ČLÁNOK 2

Záručná doba

Pri dodávke náhradných dielov pre opravy je odberateľovi poskytnutá záručná lehota v dĺžke jedného roka od okamihu prevzatia tovaru. Toto ustanovenie sa týka aj dodávok nekompletných motorov, ktoré zostavujeme podľa internetovej ponuky - ďalej pozri článok 4. Reklamačného poriadku.
Kupujúci je povinný v súlade s § 427 ods. 1, ods. 2 a ods. 3 skontrolovať tovar ihneď po prevzatí. V prípade, že kupujúci nevykoná kontrolu tovar ihneď po prevzatí, môže reklamáciu zistiteľných vád uplatniť len, ak preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prechodu nebezpečenstva škody na tovare na kupujúceho.


ČLÁNOK 3

záručné podmienky

Ak je tovar dodaný zásielkovou službou alebo iným verejným dopravcom, je kupujúci povinný skontrolovať pred potvrdením prevzatia nepoškodenosť obalov, lepiacich pások, a v prípade pochybností, že zásielka vykazuje chyby, má právo odmietnuť prevzatie neúplnej
alebo poškodenej zásielky. Kupujúci na mieste vyhotoví s prepravcom písomný protokol, ktorý obe strany potvrdia svojimi podpismi. Kupujúci, ktorý svojím podpisom na dokladoch prepravcu potvrdí prevzatie zásielky BEZ PROBLÉMOV, nemá nárok na dodatočné uplatnenie reklamácie tovaru, poškodeného pri preprave. Reklamácia tovaru, poškodeného pri preprave sa riadi Reklamačným poriadkom prepravcu a príslušnými ustanoveniami obchodného zákonníka. Takto spôsobené vady nie je možné reklamovať u predávajúceho.

Kupujúci je povinný najneskôr do 24 hodín od doručenia zaistiť prehliadku tovaru a všetky zistené nedostatky ohlásiť prodávajícímu- pozri článok 2., ods. 2. Reklamačného poriadku. Oznámenie o zistených závadách musí urobiť písomne alebo telefonicky a v oznámení musí uviesť:
- číslo faktúry
- objednávacie číslo
- popis závady


Predávajúci zodpovedá a všetky skryté vady, ktoré mal tovar v okamihu prevzatia a ktoré sa prejavili počas lehoty, ktorej dĺžka je stanovená na 12 mesiacov od okamihu prevzatia tovaru. Tohto reklamačného poriadku - a ďalej s výnimkou predaja tovaru konečnému spotrebiteľovi pre komerčné použitie (použitie zárobkovej a v požičovniach). V prípade predaja konečnému komerčnému spotrebiteľovi, maximálne však na 12 mesiacov od dátumu expedície zo skladu predávajúceho-spoločnosti.
Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný VŽDY:
- Preukázať, že reklamovaný tovar pochádza od predávajúceho - na tento účel doloží kupujúci k reklamácií originál dokladu o nákupe tovaru (faktúru)

- Zaslať reklamovaný tovar na adresu predávajúceho na svoje náklady, poprípade je osobne odovzdať spolu s kópiou nákupného dokladu a podpísaným reklamačným protokolom obchodnému zástupcovi

- Zaslať spolu s reklamovaným tovarom podrobný popis závady

 

Bez splnenia vyššie uvedených podmienok NEBUDE reklamácia uznaná a tovar bude vrátený kupujúcemu na jeho náklady.

 

Záruka sa nevzťahuje na:
- Závady spôsobené neodbornou manipuláciou a montážou výrobku
- Závady spôsobené neodborným ošetrovaním výrobku
- Závady spôsobené nadmerným zaťažovaním alebo požitím v iných ako výrobku zodpovedajúcim primeraných podmienkach
- Poškodenie spôsobené bežným používaním výrobku
- Poškodenie vplyvom vyššej moci

 

POSTUP REKLAMÁCIE:

* Pred zaslaním produktu na adresu skladu firmy (zatechservis sro Hodonín 695 01, Brnenská 3883/48), vždy kontaktujte predajcu na adrese podpora@zatechservis.cz, info@zatechservis.cz alebo na tel. Číslach +420 725 657 411, +420 724 677 516

* Ak Vám tovar nesedí a potrebujete vymeniť za iný náhradný diel z našej ponuky sme schopní zabezpečiť výmenný balík. Kuriér doručí nový balík a zákazník odovzdáva kuriérovi riadne zabalený produkt, ktorý chce vymeniť.

* Pri vrátení peňazí za produkt žiadame o zaslanie čísla účtu, kam chcete preplatiť čiastku, ďalej číslo faktúry alebo číslo objednávky. Všetko môžete zaslať na podpora@zatechservis.cz, info@zatechservis.cz.

 

Tovar riadne očistené, zbavené nečistôt a vlhkosti pošlite na adresu uvedenú na faktúre. K tovaru priložte kópiu faktúry, sprievodný list s vašou adresou, telefónom a stručným vysvetlením ako a čím k závade došlo. Tovar môžete reklamovať aj priamo v našej kamennej predajni.

V žiadnom prípade neposielajte tovar späť na dobierku!